26 maart 2020 om 00:00
iBOOD

Soofos Cursussen

Product expert aanwezig

Soofos Cursussen
Ontdek jouw talent!

Nu je beter in je kot blijft, is dit het ideale moment om wat nieuws te leren. En dat doe je aan de hand van de online cursussen van Soofos!

Via video's leer je op eigen tempo een nieuwe skill. Alle cursussen zijn levenslang toegankelijk en worden begeleid door een Nederlandstalige instructeur.

26 maart 2020 om 06:24
marlovanhappen Gebruiker

Zodra ik de cursus photoshop koop & verzilver, moet ik ook nog, apart, het programma photoshop kopen op internet, toch?

Dus als potentiële koper moet je rekening houden met extra kosten

Beantwoorden

26 maart 2020 om 08:14
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen marlovanhappen,

Je zult zelf inderdaad de software nog moeten aanschaffen.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 12:58
Official Product Expert Soofos Expert Official Product Expert

Wat Niek zegt klopt helemaal :), de software zit niet inbegrepen!

Beantwoorden

26 maart 2020 om 09:54
Cedriic Gebruiker

Wie is de lesgever?

Beantwoorden

26 maart 2020 om 10:00
Moderator Thom Moderator

Goedemorgen,

Alle online cursussen worden gefaciliteerd door Soofos.

Hopelijk heb ik hiermee je vraag beantwoord.

Gr. Thom

Beantwoorden

26 maart 2020 om 13:01

Hi Cedriic,

Dat verschilt per cursus. De cursussen worden gemaakt door diverse instructeurs, allemaal expert op hun eigen gebied. Wij faciliteren het platform voor ze en controleren de kwaliteit. Bijv: de Adobe cursussen worden gegeven door een gecertificeerd adobe expert, de fotografie cursus door een vakfotograaf. Het verschilt dus per cursus, maar wij staan voor de kwaliteit van elke cursus in!

Beantwoorden

26 maart 2020 om 11:02
Firebug Gebruiker

Online Cursus PowerPoint, is deze ook voor beginners of meer voor verbetering van je skills?

Beantwoorden

26 maart 2020 om 11:13
Moderator Thom Moderator

Dit ga ik voor je navragen!

Beantwoorden

26 maart 2020 om 11:51
Firebug Gebruiker

Dan wacht ik nog even om te bestellen.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 13:02

Hi Firebug,

Dit is ook geschikt voor beginners. Als je al ervaring hebt zul je er veel aan hebben, maar ook voor de basis is het zeker geschikt!

#ditkeerishetvervolgbeterdanhetorigineel

Beantwoorden

27 maart 2020 om 08:57
Shawnvl Gebruiker

Op welke platforms kun je dit gebruiken? Alleen Windows? Of ook op bijvoorbeeld een iPad?

Beantwoorden

27 maart 2020 om 09:23
Moderator Thom Moderator

Goedemorgen,

Alle cursussen zijn volledig online via de Soofos website via je webbrowser te volgen.

Hopelijk is je vraag hiermee beantwoord. Mocht je nog andere vragen hebben, horen wij dat graag!

Gr. Thom

Beantwoorden

28 maart 2020 om 07:54
MyriamB Gebruiker

Komt er ooit een online cursus Italiaans ? Nergens te vinden …

Beantwoorden

28 maart 2020 om 08:26
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen MyriamB,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komt die ook een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

28 maart 2020 om 10:58
dirkoost Gebruiker

Ik heb nog een versie van Photoshop 2017.  Is dit voldoende om de cursus van Photoshop 2018 te volgen ?

Dirk.

Beantwoorden

28 maart 2020 om 14:22
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Dirk,

Dat is geen probleem. De verschillen tussen die twee versies zijn niet enorm groot en de meeste basisfuncties zijn gelijk gebleven.

Beantwoorden

2 april 2020 om 10:19
Markvh2000 Gebruiker

Waar vind ik de voucher code van mijn aankoop excel cursus?

Beantwoorden

2 april 2020 om 10:49
fabi2603 Gebruiker

waarschijnlijk doe ik iets niet goed. maar met de vouchercode die ik vandaag heb verkregen en mijn emailadres kan ik niet inloggen. hij geeft aan dat het niet klopt. wat doe ik niet goed?

Beantwoorden

4 april 2020 om 23:48
AkhHorus Gebruiker

Code werkt niet klopt dit?? En prijs op site is ook gewoon 99 euro, beetje jammer

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.